Strano venditore
Gummilton
2008-11-20 13:23:27 UTC
Il 30/10 ho acquistato degli integratori da un tizio che dichiara di essere
residente in Inghilterra ( FB 99,5 %), A oggi non mi e' arrivato ancora
niente. Una decina di giorni fa gli ho mandato una mail a cui l'11/11 ha
cosi' risposto :
QUOTE
Dear xxxx,

I have posted the order in one envelope that is 4 Triphala Brand New
Sealed to you confirmed address. Which is as below
Permit me to take your two minutes\
There was an issue at home with my brother so i had to rush home and he is
gravely unwell still.
So i have posted the product with my own hands and i gurantee that any
hour it is due to your door
I have been delivering the items for a long time and it is only recent
circumstances which have crippled me.
I can go to any extent to please my buyers, only confusion comes up when
their is no reply and i assure you i make sure that buyers are pleased most
and all times
We are here for buyers and we believe in to honour to anything they say
Please i implore you trust me

Usually the delivery time is 3-5 days when m at cardiff but from home it
may take 2 days longer. I will also enquire from post office the cause of
delay///
I am the kind of seller who will go to any extent to please my buyers
I gurantee that once you se the product you will be plased with it
Give me 48 hours and i am sure you will have it before then
Further please do not worry you will have a good product in 24 hours or so
at the cheapest price at your doorstep
I am very obliged for your kindness and patience mr owens
It will sure be with you AS INTERNATIONAL DELIVERY TAKES A FEW EXTRA DAYS
Please let me know when u get the envelope containing Triphala Bottles as
small confusion and lack of communication leads to disaster for me

Sto messaggio fantozziano/strappalacrime puzza lontano un miglio di
coda pagliericcia pertanto sono andato a leggermi con piu' attenzione i FB
e con raccapriccio :-) ho scoperto che il "bricconcell" spesso spedisce
dall'India! Ovviamente di questo non fa parola nel mio caso. Il problema e'
che se anche il mio pacco fosse partito dall'India, a parte i tempi di
viaggio (che sarebbero il male minore) , al 90% finirebbe tra le zampe
della Dogana con i suoi tempi, costi e burocrazie. Vattelapesca cosa
capiscano e come considerino gli integratori! Se chiedo lumi al venditore,
questi sicuramente fara' l'Indiano :-) . Cosa mi consigliate di fare?
Aspetto ancora 10 giorni e poi faccio partire il reclamo con paypal? Se
invece il pacco risultera' che e' rimasto fermo in dogana, chessefa' ?
Grazie
THE SUN
2008-11-20 14:58:38 UTC
Post by Gummilton
[...]
fai partire il reclamo subito.
accompagnato da un messaggio: 'Yes, I trust you, darling'.
--
THE SUN
togliere GIASSAI per rispondere